czwartek, 13 grudnia 2018

Strefa szkolnych marzeń [PIOSENKI]


W scenariuszu tegorocznej uroczystości z okazji Dnia Edukacji Narodowej znalazły się dwie piosenki do tekstów Pana Jacka Molędy. Wywołały szczerą wesołość publiczności. Publikujmy na Wasze życzenie ten żartobliwy przypadkowy dwugłos uczennicy i nauczyciela.

Zobaczyłam go...”

Zobaczyłam go
z kredą przy tablicy
I zaraz pojęłam że
Tylko on się liczy

Cyrkiel w rękę wziął
jednym prostym ruchem serce dźgnął
Gdy spytał o wzór
jasne stało się że
wzór na miłość dał

Pokochałam go
z gąbką przy tablicy
Ścierałam nią potem łzy
kto by tam je zliczył
Uwierzyłam mu
że to zawód jest ze snów
a on wciąż się śmiał
Pewnie prawdę całą znał
stojąc pod tablicą








Haruję nocą, tyram w dzień”

Haruję nocą, tyram w dzień,
by nad Bałtykiem kupić se
tydzień lub dwa.
Do Gąsek wrócić marzeń szczyt,
do parawanów, mew i wydm.
Pogoda zła.

Ja jednak dobrze wiem, w co gram,
w zanadrzu skrywam chytry plan:
Ibiza, Bali, Capri, Rzym,
krater na Marsie, a ja w nim.

Rozwój, rozwój, rozwój
zawodowy
umożliwi mi!

Już niedługo będę
kontraktowym,
zabukuję sny.
Aha, aha,
wszystko to spełni się
i jak tylko staż zaliczę,
odpocznę, gdzie chcę,
odpocznę, gdzie chcę!